Close your eyes and count to ten

Hej på er!

Jag vet inte ens varför jag valde att blogga nu, har fan inget vettigt att skriva.

Idag har jag knappt gjort nånting. Har städat, fixat om lite på väggarna, ska fixa mer tror jag, och så har jag suttit här och varit allmänt no-lifer.
Sitter här nu och lyssnar på Jackson 5 och väntar på att nån rolig person ska logga in på msn, har så sjukt tråkigt!
Jag är iaf glad över att jag har städat rummet nu, så nu trivs jag här igen ^^ har oxå beställt lite grejer från discshop.se, fett kalas (Y) : D

Imon ska jag vara med Ofelia, blir sista dagen nu innan hon åker tillbaka till Kina :/ så jag får säga hejdå till henne.

Nu har jag inget mer att skriva.


Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0