Give in to me

En sak som jag började tänka på nu är att jag inte har sjungit nåt idag, och det saknar jag nu. Jag vill bara sätta igång en riktigt bra skiva, greppa mikrofonen och sjunga för allt jag är värd, och låtsas att jag står på en stor scen framför tusentals fans (hehe).

Jag älskar verkligen att sjunga, har sjungit i 9 år och har absolut inga planer på att sluta. Det är verkligen det bästa jag vet, lr det kanske är att stå på scen, men aja. Känslan att bara få försvinna från vardagen, in i musiken och en helt annan värld, det är så härligt.
När jag kommer in i musiken slutar jag tänka och jag och musiken blir ett. Jag glömmer bort vem jag är, jag blir nån annan, nån jag verkligen vill vara. Alla bekymmer försvinner och allt blir så bra för ett tag.

Okej, jag vet att ni inte fattar ett skit av vad jag pratar om, men jag började bara tänka på det x)

Musik för mig är magi.


Vad är er stora passion? :)

Kommentarer
Postat av: ELIN!

åh det är så underbart <3

2009-08-07 @ 01:08:29
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: helena

att bajsa är nog min stora passion. så härligt att k-klämma ut e-.... dör av garv

2009-08-23 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0