Hej på er

Intressant dag... höhö, kanske x)
Elin och jag vaknade runt halv 11 kanske, vi låg och pratade ett tag, sen gick vi ner och åt "frukost", sen typ... kollade vi lite på film, sen satt vi vid datan, ytterst roligt liv, oja (Y)
Aja, sen kom pappa hem från jobbet, vi skjutsade hem Elin och sen åkte vi till hälsocentralen för att kolla foten, doktorn sa att inget troligtvis var brutet, men vi fick åka in till Gävle och röntga foten för säkerhets skull, men inget var brutet, höhö.
Nu hoppar jag iaf på kryckor, jippi (Y)
Aja, sen åkte jag hem till mamma, och jag har pluggat lite matte, och nu sitter jag här, ska lägga mig tidigt ikväll.

Imon ska jag antagligen bara vara hemma och vila, och plugga >:


Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0