HÖÖÖÖÖÖ

Hej på er!
Jag har inte varit en no-lifer idag, lr jo, under dagen, men sen träffade jag Elin på kvällen, vi typ, drog iväg till ICA och köpte lite grejs, sen drog vi hem, jag ramlade med cykeln och stukade foten, cheers (Y) ska kanske åka in och kolla den imon, huhu.
Aja, sen kom vi hem till mig, min väska var full med gräddfil såg vi sen, GRÄDDFILSINCIDENT, WOHO!
Sen fixade vi lite grejs, sen glodde vi på MJ-dvd, och garvade typ hela tiden, Elin stoppade fingrarna i dipsås, HAHAHA
Aja, nu sitter vi här och trökar, vi ska typ tröka lite framför datan nu n_n HOHOHO, ses!

DAGENS FRÅGA AV ELIN:
TYCKER DU DET ÄR SKÖNT ATT BAJSA?!? HAHAHHAHAHAHAHHAA BAJS ÄR GOTT

DAGENS SVAR AV ANNA:
YEEEES *PEDDO LAUGH*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0