I'm addicted to it

Hej på er!

Idag har Anna inte varit en no-lifer, för Anna har varit med bästa Fredda : D vi hade massa skoj, åt saker som bara vi förstår XD

Detta var en lite kul sak som hände inne på Coop:

- "Ursäkta mig, är ni över 18?"
- "Nej"
- "... Skojar ni med mig?!"
- "... Nej x)"
- "Hur gamla är ni då?"
- "15"
- "Skojar ni med mig? Alla ser så gamla ut nu för tiden!"

Haha... tack? XD

Aja, sen var vi hemma hos Fredda och kollade på Svanprinsessan 3, fan vad vi garvade XD hohoho, men ingen skulle fatta XD
"pappersbitarna"
"du måste hjälpa oss"
"dom där formlerna tillhör mig lika mkt som de tillhör dig, mulle!"

hohoho XD
Jag är random nu, sockeröverdos, hoho.

Öh... finns inte mer att skriva, jag drog hem efter ett tag och nu sitter jag här, hyperaktiv och no-lifer.
Imon vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske plugga >.<


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: fredriikaah

jag bara garvar ihjäl av att läsa allt xxxxxxxxDDDDD<333

2009-08-16 @ 18:09:15
URL: http://fredrikalundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0