I'm everything you need, so tell me what's the deal

Nämen tjena!

Nu känns det som att jag inte har skrivit på ett tag, höhö.

I fredags var jag iaf med Ellis, Elin (Lennholm), Stina m.fl. hemma hos Elin. Vi åt tacos, flummade, skrattade och hade allmänt trevligt ^^, sen kollade vi på film, men vi hann inte kolla klart på den eftersom pappa skulle hämta oss halv 1 typ -.-'

Igår gjorde jag inte så jättemkt på dagen, städade rummet, lyssnade lite på musik, sen kom Stina och Marrie förbi så jag gick ut och härjade lite med dom, sen drog vi hem till Ellis efter ett tag, vi typ, sjöng singstar. Sen stack Stina och Marrie och jag och Ellis fortsatte sjunga singstar, sen flummade vi rent allmänt och asgarvade x) "vad gör ni här? har inte ni lektion? jag hatar barn.". 
Sen gick vi och la oss typ fyra och somnade runt 5. 

Idag vaknade vi runt halv ett, sen åt vi frukost typ två. Sen sjöng vi singstar med vackraste morgonrösten (Y) höhö. Sen packade vi lite saker, sen drog jag hem, och nu sitter jag här, ska kanske va med Melin sen ^^'

Nu finns det inte mer att skriva, så jag ska inte skriva mer :D


Hare bra! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0