It just felt like heaven, so why did it end?

Hej hopp!

Varför jag bloggar nu vet jag inte, har inget vettigt att skriva.

Idag har ingen velat leka med mig, så jag har varit en no-lifer, men jag har iaf varit en no-lifer som har gått och klippt sig (Y) höhö, blev sådär, luggen blev för kort däremot, skulle int ha sagt till mamma att röra den från första början :c aja, är nöjd i övrigt.
Sen har jag suttit hemma och trökat, har gjort ett till hål i mitt nitbälte och snörat om mina skor (Y) ska måla naglarna snart och fixa lite till.

Idag kom 12 MJ-knappar med posten, jag blev glad :D väntar fortfarande på affischerna dock.

Imon ska jag upp före tuppen, för jag ska till älskade Hufvudstaden och se Moto Boy (Y) kmr hem på onsdag eftermiddag.


Aja, hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0