Lila hår...

... och lila nacke, händer, fötter, ansikte, badrum, handfat...
Oja (Y)

Idag har jag vart i Valbo med Ellis (sällan, haha), köpte en bh och inget mer, har inga pengar (Y)
Aja, vi var där ett tag, sen åkte vi hem, Ellis var hos mig en stund, vi typ dog åt allt, sen drog hon hem och jag färgade håret, lilalilalilalila : D omg, jag trivs verkligen i lila hår <3
Aja, sen var jag tvungen att äta, sen gjorde jag mig i ordning och drog iväg för att gå på bio med Ellis och Linda, vi såg Public Enemies, den var rätt bra, och Johnny Depp är snigg ^^, <3

Sen drog jag hem efter bion, och nu sitter jag här och drygar loss på allt och alla (Y)

Imon ska jag klippa mig, sen vet jag inte, hitta på nåt? (a)


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: elvira

heting peting på johnny ;)

2009-08-10 @ 10:57:51
Postat av: ELIN!

johnny depp är väldigt snigg :O:D<3

2009-08-10 @ 13:44:41
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0