Ma ma se, ma ma sa, ma ma coo sa

Hej på er!
Min dörr är fin 8D

Idag vaknade jag runt halv 9 (.___.'), sen gick jag och duschade och klädde (vafan heter det? XD) på mig, sen gick jag ner och mamma fixade håret på mig, sen sminkade jag mig och drog till rese runt 10, mötte Elin och sen drog vi till Gävle.
Vi hade massa skoj, jag köpte lila hårfärg, en knapp och en MJ-affisch, även att jag skrek och sprang in på Gallerix XD *beroende och hyperaktiv*
Jag har varit hyperaktiv hela dagen, druckit för mkt cola *brutal, höhö*
Aja, sen på kvällen gick vi på bio och såg Harry Potter 8D vi typ garvade åt antiroliga saker, oväntat va?
Efter filmen åkte vi hem till Sandviken, sen drog jag hem till mig och Elin till sig, och nu sitter jag här och väntar på att kvinnan ska logga in på msn .___. (ja, jag är datanördig)

Imon vet jag inte vad jag ska hitta på, leka med mig? :3


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Imon (om du vill) så ska jag ringa runt till folk för att säga hej då. Kom om du vill. Jag ringer dig. <3

2009-08-06 @ 14:32:18
URL: http://ofelialoov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0