One glance was all it took

Hej på er!
Under dagen har jag varit en no-lifer, men sen ringde Ellis och räddade mig, så jag åkte hem till henne på kvällen och tittade på film och åt pizza, trevligt värre :3 även att man aldrig kan var med henne utan att börja garva tills man inte får luft XD
"jag ska gå ner och titta om vi har nån läsk, klar"
HAHAHAHAHAHA (det är bara jag och Ellis som fattar XD)
Men vi kollade iaf på nån film som hette Swingers lr nåt, undrar just hur många gånger dom sa "fuck" lr "fucking" i den filmen.
HOHO, sen glodde vi lite på tv, och vi dog XD nån reklam började och vi ba, samtidigt: "även att den här... *asg*" XD

Aja, sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och ska snart lägga mig, ska upp tidigt imon.
Och imon ska jag plugga, folks. TJOHO (lr inte)

Aja
Cratcho nacho, baby! ;) (XD)

Kommentarer
Postat av: elvira

hah x) <3

2009-08-23 @ 21:41:50
URL: http://elviranordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0