Ooh yeah, sexy...

JAG ÄR HEMMA
Och ni har saknat mig, våga inte förneka : D

Aja, det har iaf vart kul i Sthlm, Moto Boys spelning var underbar, men han fick inte spela klart :c
Det var mysigt, efter konserten stod jag och frös så jag skakade, svensk sommar, höhö (Y)
Efter ett tag började jag sjunga på Blue Motorbike bara för att ha något att göra (och i ett desperat försök att få upp värmen), då var det några trevliga tjejer som började sjunga med, sen började vi diskutera lite. Vi kom fram till att vi måste stå nära (det var nåt slags stängsel med nåt "skynke" för så att man inte skulla blicka in backstage) och sjunga jättehögt för att Oskar (Moto Boy) skulle komma ut till oss, så då gick jag och en tjej och började sjunga Young Love, efter en stund sticker Oskar (: D) upp huvudet och ba: "Vad fint ni sjunger!", och vi ba: "8D" typ XD och sen han ba: "Jag kommer ut snart", sen fick vi vänta lite. Tjejen som jag sjöng Young Love med började sjunga Pie Jesu (hon var jätteduktig för övrigt), efter ett tag hörde man från andra sidan stängslet hur Oskar oxå började sjunga, jag kunde inte låta bli att börja skratta : D sen kom han ut och ba: "jag kan inte andra stämman!".
Sen började han prata lite med fansen, jag fick två bilder med han, dock ingen autograf lr kram :c men jag är nöjd ändå, han är alltid lika snäll <3


Aja, sen har jag köpt en väska, ett par tights, två skivor, och så fick jag en juklapp (? XD) av moster ^^,

Det har vart kul iaf, och nu är jag återigen hemma i (det väldigt gröna kom jag på) Sandviken.


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: elvira

paj jesus? xP

2009-08-14 @ 13:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0