People here in your neighbourhood act real cool but they dance no good

Tjenna!
Hoho, jag vet, jag är awesome på att uppdatera, men det är sällan jag har nåt vettigt  att berätta.

Idag tvingade jag upp mig sj halv 10 (Y). Sen duschade jag mig och gjorde mig i ordning, när jag var klar med det satte jag mig vid datorn och nördade runt lite. Efter ett jag drog jag till Ellis, sen drog vi till stan och åt lunch på Aldo's, om nom nom.
Aja, sen drog vi till stadsparken och hängde där ett tag, såg en gubbe som var typ identisk med Fidel (f.d. spanskalärare) ;o sen cyklade vi runt lite utan att riktigt veta vart vi skulle, höhö. Efter ett tag drog vi iaf till Ofelia, men Ellis var tvungen att sticka på en gång typ, så det blev bara jag och Ofelia, vi drog till stan och gick runt lite, höhö, sen drog vi hem till Ofelia igen för att hämta pengar, sen drog vi till stan igen och fikade (jag vet, jag är fedt med tjockis).
Sen drog vi till Dollarstore, köpte en slips (Y), sen drog vi hem till Ofelia igen, visade henne några videos och hon typ dog XD

Aja, efter ett tag drog jag hem, och nu sitter jag här (Y) ska lägga mig tidigt.
Ska upp med tuppen och åka till Gävle med Elin imon, tjockt kalas :)


Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0