Tell me, are you the ghost of jealousy?

Hej på er!

Första dagen i skolan avklarad - dagen kunde ha varit bättre.
Men jag har haft ganska kul, har garvat en hel del XD första garvet var ju under uppropet (upproret).
Sen har jag garvat fett mkt mer oxå, och vi slutade runt ett idag - najsnajs (Y)
Jag, Helena och Elin drog iväg till resecentrum efter att vi hade slutat, vi satt där och snackade, en pensionär kom fram och började berätta en massa om sitt liv, att han inte gillar att bo i Sandviken (varför bor han här då? Okej, jag gillar inte heller att bo här, men jag har faktiskt inget val.) m.m.
Sen sa han att jag hade fina ben O_O det var lite skumt...
("Folk säger att man blir gubbsjuk, men man uppskattar skönheten, och det är en jävla skillnad". Visst, okej.)

Aja, sen drog jag hem efter ett tag, och sen har jag bara suttit och trökat hela eftermiddagen, och nu sitter jag här.
Ska till Gävle imon med klassen, skoj, verkligen (n)


Aja, hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0