Tell me, do you like what you see?

Hej på er!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men jag har varit upptagen, men aja, här kommer lite uppdatering:

Gårdagen:
Först gick jag upp runt 9 och gjorde mig i ordning och åt frukost. Sen drog jag iväg till rese för att möta Elin, sen drog vi iväg till Gävle.
När vi kom fram gick (runt 12) gick vi och åt på en gång, vi var hur hungriga som helst, haha.
Aja, sen gick vi iaf runt lite i affärer och grejs, köpte ett linne, en tröja, tre par örhängen, ett halsband och två LP-skivor, fast det var singlar.
Även att när vi kom till Gina Tricot så hittade vi massa tröjor med MJ-texter på, vi blev extreme fangirls och skrek som bara den XD köpte iaf en röd som det stod "Beat it - just beat it" på, skitsnygg, men jag klär inte i rött x)
Sen stod jag och Elin och pratade, sen kom Joel och typ skrämde vettet ur oss, jag fick en hjärtattack .__.
Vi var med honom ett tag, sen åkte vi hem igen och han hängde med, sen skildes vi åt, och jag och Elin gick till Hemmakväll och hyrde film (Tjenare Kungen) och köpte godis och chips (y) sen drog vi till ICA och köpte cola, sen drog vi hem, och beställde pizza (omg, jag är tjock XD).
Sen kl. 8 satt vi och kollade på en dokumentär med MJ, vi dog åt helt antiroliga saker XD ("*andas in*... yeees" XD)
Sen när dokumentären var slut kollade vi på Tjenare Kungen, sen satt vi vid datorn ett tag.
Vi gick och la oss runt 1, men vi pratade till typ 3, och vi dog åt precis allt x)

Dagen:
Jag och Elin vaknade runt 12 (Elin iaf), jag funderade på att väcka Elin genom att visa nån creepy bild på Michael och ba: "... yeees", men det gjorde jag inte x)
Vi gick ner och åt frukost, sen satt vi vid datorn lite, sen drog vi ut ett tag.
När vi kom hem kollade vi lite på film, sen var Elin tvungen att åka hem.
När Elin hade åkt gick jag och duschade och fixade mig, sen lagade jag lite mat (lr, kokade pasta iaf), sen drog jag ut med Ellis och Marrie. Vi gick till Coop och köpte glass.
Efter ett tag gick vi hem till Ellis och sjöng Singstar, sen fick vi äta hos henne, jag dog hela tiden XD
Aja, sen fortsatte vi sjunga Singstar, sen var jag tvungen att gå hem, och nu sitter jag här och ska lägga mig snart, ska bara fixa lite grejer.


Imon blir det skola, sen ska jag antagligen hem.


Aja, hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0