That's my generation

Hej på er!

Dagen har varit rätt najs, vädret har varit sådär oxå ^^,

Vaknade runt 7, gjorde mig i ordning och stack iväg till skolan. Dagen började med matte, cheers (Y)
Sen stack alla andra iväg på idrott, men jag och Jossi fick stanna kvar på skolan, vi räknade lite matte, sen hade vi rast.
Efter rasten satt vi och läste ett tag i väntan på att klassen skulle komma tillbaka, sen snackade jag lite med Ellis och några till, sen hade vi spanska. Vi typ, fick nya böcker, och vi tränade lite på tal mellan 10 och 99 typ, inte så svårt, men man hade glömt lite under lovet x)
Aja, sen var det lunch, på rasten snackade jag med Helena, Elin och Emelie.
Sen efter rasten fick vi typ skriva nå grejs om "en hälsosam dag", sen fick vi sluta efter det. Jag gick hem och bytte om, sen hängde jag med Ellis, Fredda och Martina på stan, vi fikade, sen gick vi runt lite. Efter ett tag drog alla hem till sig, jag gjorde kemiläxa (omg, det var oväntat), sen typ trökade jag hela eftermiddagen.
Btw, ibland när jag blir uttråkad sminkar jag mig som en fjortis och tar massa egobilder XD kan lägga upp nån bild nån gång x)
Aja, nu sitter jag här och snackar med Elin och Ellis.

Imon blir det skola, jag blir ensam eftersom hela högstadiet ska iväg och vandra, men jag får inte vara med eftersom min fot fortfarande är sepe.
Sen på kvällen ska jag laga mat med Ellis, hallburgare, om nom nom.


Aja, hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0