Whatever happens

Hej på er!

Idag var det skola, typ (vadå 'typ'?) alla på högstadiet vandrade till Högbo och tillbaka, men jag fick inte p.g.a. min fot, så jag fick sitta ensam i skolan och plugga svenska och matte, sen slutade jag kvart i 12.
Sen gick jag hem och fixade lite grejs, sen satt jag vid datorn ett tag, sen packade jag lite och stack iväg till pappa.
Sen stack jag hem till Ellis, vi fick typ gå och handla, för vi hade ingen halloumi hemma, men vi gjorde inte "äkta" hallburgare, utan vi tog hamburgare, bröd och halloumi, men det blev fett gott ändå. Jag är fortfarande mätt, haha.
Aja, sen satt vi vid datorn och skrattade och grejs ett tag, sen var jag tvungen att åka hem, inte lika kalajs.
Vi började tjafsa hemma, men jag orkar inte prata om det.

Nu sitter jag här, är lite småsur över att Elin inte är inne på msn, och hon dissar mig när jag ringer henne, och jag har absolut ingen aning om när vi ska träffas imon, jippi.

Men jag ska iaf lägga mig snart, ska upp tidigt imon och träffa Elin (om det går som "vi" har planerat).


Men aja, hare bra! :)



Jag älskar dig oavsett vad som händer, och jag lovar att jag ska försöka bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0