When I say I love you, you gotta know it's for all time

Hej på er!

Dagen har väl varit... ganska bra, uselt väder dock.
Aja, gick upp med tuppen och åt frukost och gjorde mig i ordning, sen drog jag iväg till skolan.
Första lektionen var svenska, vi ska jobba i små grupper om "kritisk läsning", rätt intressant tkr jag, fast jag och Ellis garvade mest åt ingenting.
Sen var det syslöjd, ska göra en "lappkudde", woohoo (Y) den ska iaf bli snyggare än den jag gjorde i 5:an XD
Sen var det matte, och Jonas pratade om massa prov som vi ska ha, sen pratade han om koordinatsystem, som jag iofs fattar, men han förklarar ju så invecklat så det är sjukt.
Sen var det lunch, och efter lunchen var det NO, vi ska börja jobba med "vardagskemi", jippie (Y) kemi är nog det tråkigaste ämnet jag vet (förutom teknik)
Aja, sen slutade vi två, och jag och Ellis drog till rese och hängde ett tag där, vi typ garvade åt massa saker om jag minns rätt, det gör vi alltid x)
Sen drog jag hem efter ett tag, och sen har jag bara trökat hela eftermiddagen, och nu sitter jag här.

Imon blir det skola, sen ska jag vara med Ellis (: <3


Visstja, om ni inte har något bättre för er (och om ni har lika dålig humor som jag), så föreslår jag att ni översätter låttexter i Google Translate, gärna från nåt främmande språk till svenska, det är verkligen hur kul som helst, jag och Ellis satt och grät av garv XD

Nu har jag inget mer att skriva.


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: elvira

så jävla kul med google translate XD

2009-08-26 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0