When you're in bed, I'm underneath

Hej allihopa!

Idag har jag varit no-lifer, iaf under dagen. På kvällen var jag med Elin : D vi hade kul, fast vi gjorde inte så mkt x)
Vi satt mest och snackade, och garvade åt allt XD min väska bl.a.
Sen diskuterade vi lite allvarliga saker oxå. Jag är tacksam för att jag har dig, Elin, dig kan man både prata allvar och skämta med <3
Aja, efter ett tag åkte hon hem och jag åkte hem, och nu sitter jag här och gör typ inget, chattar med folk och lyssnar på musik.
Jag vet, jag har ett otroligt roligt och intressant liv (Y) och jag kan knappt skriva för mina händer är kalla.

Nu har jag inte mer att skriva, ska va med Fredda imon 8D vi ska ha massa kul.


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: ELIN!

aw säger detsamma om dig..du betyder mkt, love you<3

2009-08-14 @ 23:18:04
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0