You're so damn disrespectable

Hej allihopa!

Jag håller på att bli tokig här hemma, och jag menar allvar när jag säger tokig.
Jag har inte lämnat huset sen i tisdags, jippi (Y) och idag fick jag chansen att få komma ut lite, Ellis ringde och undrade om jag ville hänga med ut och äta ikväll med lite folk.
Jag frågade familjen om det var okej, men dom ba: "Neej, du kan inte gå än! Du kommer bryta foten om du går ut!"
... Okeej...
Så nu har jag fått x antal major utbrott på Thomas, och kanske något på mamma, och nu sitter jag här och håller på att avlida, sjukt arg är jag oxå känner jag nu.
JAG. VILL. GÅ. UT.
Jag lovar er, snart kommer psyksjukvårdarna bli tvungna att hämta mig och låsa in mig i en madrasserad cell, i tvångströja.

Meen, jag kan iaf nästan gå normalt nu, och jag kan gå upp och ner för trappan, normalt, tjoohoo.

Imon vet jag inte vad jag ska hitta på, nån som vill komma över och rädda mig från att bli helt galen? (a)


Aja, nu har jag inte mer att skriva.

Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0