2009 - Sammanfattning

Jag vet, det är lite tidigt, och jag vet, jag brukar göra detta på bdb. Men om man har en blogg ska man väl "använda" den så mycket som möjligt? :)
Aja, jag tänkte i alla fall sammanfatta "mitt" 2009 lite kort. Och jag tänker inte sno samma lista som alla andra har gjort och svara på frågor.
Jag tänker helt enkelt skriva lite om hur jag har uppfattat året, och skriva en liten lista.

Jag kan tyvärr inte säga att 2009 har varit det bästa året i mitt liv, men jag ska inte klaga, mycket roligt har hänt :)
Några roliga saker som har hänt:

1. Jag blev byxmyndig x) (med oskulden i behåll)
2. Jag fick träffa Kevin Borg, tre gånger ^^, <3
3. Jag kinda bytte stil (om nu det är så awesome, vet inte riktigt vad jag ska säga om det xD)
4. Jag konfirmerade mig (kristen fo sho!)
5. Jag såg Placebo live, två gånger <3
6. Jag såg Muse live <3
7. ... Kamel?

Nä, jag vette sjutton, det var typ allt.
2009 har till största delen varit ett ganska deppigt år för mig, har haft ganska mycket ångest, jag har varit rädd och rätt nedstämd.
Men (<- varje gång jag börjar en mening med det ordet är som en kniv i magen xD) det har även varit ett bra år, jag har lyckats skratta väldigt mycket, jag har insett hur mycket äkta vänner betyder, och de sista månaderna började jag må bättre, psykiskt, och jag lärde mig, på nytt, att acceptera mig själv och jag insåg att jag faktiskt är en vacker människa, utseendemässigt. Sen hur jag är på insidan är en annan femma.

Det var inte mitt bästa år, men definitivt inte mitt sämsta heller. :)

Men vi taggar 2010, don't we?! :D


Okej, haha. Hare bra, puss på alla underbara! :) <3

Kommentarer
Postat av: Sora Elizabeth

HEJ ANNA!



VETTU?



EN AV DEM BRA SAKERNA SOM HÄNDE MIG VAR ATT JAG TRÄFFADE DIG!



Seriöst, du är en av få som jag faktist håller om!

Och jag ser dig som en av mina väldigt bra, om inte bästa vänner, även fast vi inte träffas så ofta!

2009-12-30 @ 23:20:02
URL: http://soraelizabeth.devote.se
Postat av: ELIN!

<3

2009-12-31 @ 00:10:18
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0