OLOLOLOLOLOLO

Nu tänker jag göra något sjukt taskigt som jag antagligen kommer att ångra sen.
Bara så att alla vet så älskar jag Michael Jackson, jag ser upp till honom och han har varit en av mina största inspirationskällor i en väldigt lång tid.
Men min natthumor är så dålig så att det inte är sant, jag skrattar åt vad som helst.




Förlåt, men HAHAHAHAHAHAHAHA



(Denna bild dör jag nog mest åt, med tanke på att jag väldigt länge har sett PDF som en förkortning av pedofil.)


Okej, jag är klar nu, kommer nog ångra detta sen.


Jag älskar dig, Michael. <3

Kommentarer
Postat av: ELIN!

HAHAHAHAHA XD

2009-12-05 @ 14:43:11
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: Mäddäh

Ingen tror att du ogillar honom :]

DEN FÖRSTA VAR SÅ KUL xD

2009-12-07 @ 16:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0