Thriller

Hej på er!

Jag har väldigt roligt, som ni kanske märker.
Så för att fördriva tiden sysselsäter jag mig med sånt här:


(Och nej, detta är inte enbart vad jag sysslar med när jag har tråkigt, det här är bara i brist på annat XD)

Min kreativitet ökar när jag är uttråkad, som jag kanske redan har nämnt.
Men jag vet att ni älskar mina vackra CD-omslag, vad skulle ni göra utan dem?

Nu sitter jag iaf här och lyssnar på underbara Placebo, funderar på att göra en seriös bild, kanske en wallpaper? Det var ett tag sen.


Vi har avslutning i skolan imon, slutar halv 10, efter det ska jag och några vänner sticka ut på stan och julhandla, tjihuu ^^


Aja, hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0