Are you scared yet?

Tja allihopa! :)

Idag har jag varit duktig, jag har jobbat 20 tal i matten ;o *applåder*
Aja, efter att jag hade pluggat stack jag ner till stan för att träffa Ellis, fick vänta i liek, 20 min på henne ;s
Sen kom hon tillslut, så vi drog till (nåt solarium?) för Ellis skulle sola, så jag fick vänta på henne. Sen drog vi till Hemmakväll och köpte glass (Ben & Jerry's Bohemian Raspberry, om nom nom), sen drog vi till stadsparken och satt där på en bänk och åt glass medan vi kollade på folk som höll på med nån gympa/aerobicsgrejs (höhö, kändes bra (Y)), jag har bara en sak att säga om det; "OFFRET!" xD
Sen drog vi hem till mig ett tag och flummade lite, sen drog vi hem till Ellis, vi dog på vägen XD "tkr du om brunsås?" XD observera: man MÅSTE uttala det a la Tony Irving ;o
När vi kom till Ellis kom Martina oxå dit, så vi gick ut ett tag och bara... gick, kulkul (y)
Sen efter ett tag var jag tvungen att dra hem, och nu sitter jag här och trökar (Y)

Imon ska jag väl va med Ellis kanske ^^'


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: elvira

haha förlåt för att väntan <3 men askul idag ju, hallburgare ;)

2009-07-28 @ 00:01:56
URL: http://elviranordgren.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åh vad jag älskar det här inlägget! Tycker du om brunsås?.. Offret!

Och älskar hur du skrev också ;) "Imon ska jag väl va med Ellis kanske ^^"

2011-09-19 @ 23:24:20
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0