I hate sleepin' alone, why don't you come with me?

Men tjaa!
Okej, så där glad är jag inte, so let's not pretend

Säger inte att nåt är fel dock, allt är som vanligt x)
Okej... typ "hej jag är random", så jag skriver bara skit nu :D

Idag har jag knappt gjort nånting, har spelat The Sims 2, sjungit/dansat/hoppat runt och pluggat matte, och nu sitter jag här x) har inget vettigt att säga... Michael är sur, för jag glömde ge honom kvällsmat :( hohoho XD
Som sagt, jag är random.

Btw så planerar jag att flytta hem till nån några dagar, nån som har plats för en sjukt random smurfjävel? :D


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: ELIN THE GANGSTER

hahaha men anna! du maste ge michael mat ju! :O han gillar falukorv.

du far bo hos mig <3

2009-07-26 @ 21:42:15
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0