If you wanna make the world a better place, take a look at yourself and make a change

Tjena allihopa!

Tänkte börja med att skriva om gårdagen:

Först åkte jag, Ofelia, Hannes, Johan och Emil till Hedåsen och badade, Hannes skjutsade mig på sin cykel, och det tänker jag aldrig mer låta honom göra, det var en skräckupplevelse i en klass för sig .__.
Aja, när vi kom fram så hoppade vi i vattnet, iaf killarna, jag och Ofelia gick i, sen kom Hannes och smetade blålera på mig och Johan skvätte vatten på mig D: så tillslut fick jag doppa mig och tvätta av leran (höhö, jag är världens badkruka)
Sen när vi hade badat ett tag gick vi och stekte lite på stranden, Ofelia hörde att nån spelade Beat It, hon sa till mig, jag fick anstränga mig mkt för att kunna höra (nedsatt hörsel, you know (Y)), sen hörde jag, jag fick glädjefnatt 8D dom spelade massa andra MJ-låtar oxå 8D
Sen kom Ellis, Elin (Lennholm) och Stina och joinade oss och badade, fatta vad jag garvade lr xD det hände massa saker, bl.a. att Ellis bara satt på bryggan och skrek xD och sen ba: "ööh, ööh, inget..." (bara vi som fattar typ x))

Sen efter ett tag åkte vi hem, jag duschade, packade och gjorde mig i ordning för att sen dra iväg och möta Melin 8D vi hade massa kul
Först gick vi till Monroe's och käkade pizza (om nom nom, fetto (Y)), vi kom på ett nytt skämt till Bymans Bästa Vitsar (bara vi som fattar :D)
Sen drog vi till Statoil och köpte godis, cola och chirr, jag köpte oxå en kalajsnajs 84-sidors tidning med MJ (Y) <3
Sen drog vi hem till Melin och glodde lite på en live-dvd som hon har med MJ, sjukt kalajsnajs (det finns verkligen inga ord för att beskriva MJ, möjligtvis tokyoh, men jag vet inte ens om det räcker ;o), efter ett tag kände jag att det brände på ryggen, det visade att jag hade bränt mig (Y) sen efter en stund gick vi ut och fotade lite, sen gick vi in igen och fortsatte kolla på dvd:n, det finns verkligen ingen som MJ, jag kunde inte tänka på nåt annat när jag kollade på honom, han är verkligen fantastisk, en underbar människa <3
När vi hade kollat klart på dvd:n knarkade vi massa MJ på youtube, hittade jättesöta videoklipp när han ser så glad ut, skrattar och ler och allt, jag fick riktiga "aaw!"-känslor <3333
Efter sammanlagt 5 timmar med MJ (två timmar med dvd:n och sen 3 timmars youtube) blev trötta och gick och la oss, men vi pratade i liek, 2½ timme innan vi till slut somnade (Llama Spit xD Bonus track: Läderbög (Gay club remix))


Dagen:
jag och Elin vaknade runt 10 lr halv 11, sen låg vi och pratade ett tag innan vi gick för att ta frukost, sen gick vi tbx till Elins rum och åt frukost (mackor, O'boy och chips, yess (Y)) och kollade MJ på youtube, jag kan inte få nog av honom <3
Sen fick vi stänga v datorn ett tag för att det började storma som fan .__.' så vi låg och pratade och läste tidningar, sen satte vi igång datorn igen och knarkade en stund innan vi kom på att vi måste göra nåt vettigt av dagen, så vi gjorde oss i ordning och drog ut, vi gick till donken och fikade (Y) sen drog vi till stadsparken och var allmänt pensionärer ("Michael Jackson!" :D)
Sen var jag tvungen att dra hem för att äta och lämna lite grejs, sen drog jag till Ellis och flummade lite med henne, vi kollade bl.a. på en MJ-tribute på MTV (Y)<3 sen flummade vi lite allmänt x)
Sen drog jag hem, Ellis följde mig en bit, även att det var en kille som visslade efter henne och kollade asmkt på henne x)
Sen kom jag hem, och nu sitter jag här och ska knarka ett tag (Y)

Imon blire flumm med Ellis och Fredda (tror jag?) ^^ <3


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: elvira

haha han var skum XD visslaren asså. men iaf, självklart ska vi flumma :) vi kan ju va på dan å sen sova på kvällen ^^, <3

2009-07-05 @ 00:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0