The girl is bad. The girl is dangerous.

Hej på er!

Dagen har varit bra, har vart med Ofelia, Hannes och Johan. Först gick jag ner på stan för att möta dom, sen gick vi runt lite på stan, sen gick vi till Willy's och köpte läsk och kladdkaka som vi delade på, vi mådde lite illa efter det x)
Sen fick Hannes plötsligt för sig att vi skulle gå till Högbo :O (12,5 km från Sandviken), så då gjorde vi det då, i 30 graders (lr mer?) värme, yess (Y) jag trodde att jag skulle svimma två ggr (Y)
När vi väl kom fram så ville Johan och Hannes bada, men jag och Ofelia hade inga badkläder, så vi satt och chillade.
Sen träffade vi Fredda :D (lr om det var innan, jag vet inte, har minne som en guldfisk 8D), vi satt och flummade lite ^^
Sen ringde Ellis, jag snackade lite med henne, började såklart asgarva xD "ooh, vad jag har bråttom!" x'D
Aja, efter ett tag drog Fredda hem, sen ringde jag Thomas och bad honom komma och hämta oss, sen gick jag till Enen och köpte tidningar (Expressen och Fredag), för att MJ är med såklart, och nu kan jag inte sluta knarka bilderna :3 så sjukt söta!
Och Michael Jackson är (var) ingen jävla pedofil! Han älskade barn, inget mer med det.

Men nu tänker jag sitta här och knarka :3 imon blire bad med Ofelia, Hannes, Johan och kanske Helena.
Sen på kvällen blire MJ-night med Elin! :D vi ska knarka låtar, konserter, bilder och så ska vi dansa :3



Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0