There was something different about this girl

Hej allihopa! :)


Jag har inte bloggat på ett tag, och inte fan tänker jag uppdatera heller, tänker bara skriva om dagen.

Idag fick jag tvinga upp mig sj kl. 7 imorse (! .__.') för att jag skulle åka med Ofelia till Sthlm. Mamma var snål (höhö, lr så är det jag som är bra på att spendera pengar) och gav mig bara 500 kr, varav 100 skulle gå till resan till och från Huvudstaden, surt, höhö.
Vi var sociala som fan på bussen, höhö, lite prat och mkt lyssna på musik, höhö.
Sen kom vi fram efter ett tag och då gick vi och fikade, sen drog jag och Ofelia iväg och kollade i affärer, på Rock Zone hade dom söta tröjor för 50 spänn ;o så jag liek, köpte två st, fett najsa :3
Sen drog vi till Bengans, jag hittade två MJ-skivor som jag köpte (nästan) helt utan att tveka :3 höhö, höhö, det är faktiskt MJ vi pratar om.
Sen efter några timmars shoppande gick vi och åt, och träffade min moster, hon var snäll och gav mig 1000 kr, jag handlade typ upp allt >W< najsnajs

Så sammanlagt har jag köpt; fyra tröjor, varav en MJ-tröja (tack Ofelia för att du hittade den ^^), två skivor, ett nitbälte och en knapp, köpte oxå tre tidningar (så här många dagstidningar har jag inte köpt sen 2007 när Arken var med i mello och ESC .__.), bara för att MJ var med. <3

Aja, nu ska jag int störa mer, imon vet jag inte vad jag ska hitta på, leka? :3


Hare bra! :)




(jag har shoppat, ni like)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0