Will you still care?

Hej på er!

Det blev inget bo hos Elin ): men jag har iaf sovit hos Emelie och varit med Elin idag, det har vart massa kul : D

... Jag skulle skriva en hel del om gårdagen om jag hade kommit ihåg nåt av det .___. jag kommer bara ihåg att vi har garvat en massa och vi har haft det mysigt 8D


Men idag har jag iaf vart med Elin och Helena, vi åt sushi och garvade åt allt möjligt :3 "mm... lax *kadisch!*" x')
Helena ska åka till Nårjä imon, hon ska jaga fisk och dansa regndans med sin familj, tkr jag låter väldigt kul (y)

Men nu sitter jag här och trökar, lyssnar på musik och väntar på att Elin ska logga in på msn .__.'
Nu har jag inte mer att skriva, ska kanske va med Elin imon ^^'


Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0