You know I'm bad

Tjenna allihopa!

Dagen har vart bra, jävligt bra faktiskt. Jag har inte varit emo på hela dagen, och inte nog med det, jag har t.o.m. varit glad hela dagen! Fantastiskt va? ;D
Idag har jag varit med Ofelia, Hannes, Johan och Helena. Först gick jag och Ofelia ner till stan och mötte Johan och Hannes, sen gick vi runt lite där, tror jag. Aja, sen gick vi iaf till rese och väntade på Helena (som skulle komma med bussen), vi väntade i en fucking timme -.-
Sen kom hon till slut, då drog vi till donken och typ åt och chillade, sen drog vi till ICA och flummade runt där, sen gick vi ner till centrum igen, vi gick in på KappAhl och tvingade Johan och Hannes att prova asfula klänningar :'D
Sen var Helena tvungen att dra, så vi hängde med henne till rese, sen drog jag, Ofelia, Hannes och Johan till skolgården (fråga mig inte) och hängde lite där. Sen gick alla hem till sig för vi var hungriga, sen träffades vi igen i stadsparken, vi gick runt lite i sandviken och hade allmänt kul, sen var jag tvungen att dra hem vid halv 11 typ.
Så nu sitter jag här, ska nog ha emonatt inatt oxå, det blir nog mysigt.

Imon ska väl jag och Ofelia hitta på nåt med lite folk ^^


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

VAAAA???!!! Fick ni Johan & Hannes prova klänningar???!!! :D

Det skulle jag viljat sett!! :D

2009-07-02 @ 00:45:08
URL: http://thoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0