Blame it on the boogie

Hej på er!

Shit vad jag har gråtit idag, minst 6 gånger, jag började och sen kunde jag bara inte sluta. Största anledningen var ju såklart MJs död, shit, jag kan fortfarande inte fatta att han är borta, det är så konstigt.
Mamma tjatar oxå om nånting att jag grät så mkt för att jag har hållit inne en jävla massa saker, men jag vet inte... det kanske kan vara sant iofs.

Aja, men nu mår jag så mkt bättre. Visst, såklart är jag fortfarande jätteledsen, men efter att ha fått gråta så känns allt lättare på nåt sätt, som om en sten lr nåt har flyttats från mitt hjärta.


Men jag är fortfarande lite arg oxå, det finns ju knappt nån som förstår varför jag är så ledsen. Min pappa t.ex., han fattar ju inte alls.
- "Men varför är du så ledsen då? Vad hade du för relation till honom?"
Hade inte alla en speciell relation till honom?


Men aja, nu ska jag inte tjata längre.

Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Mäddäh

Jag älskar dig <3

2009-06-30 @ 09:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0