Dududu dudududu duuuuuuu

Hahahaha, förlåt xD jag är lite random just nu...

Men iaf, tja snyggingar! :)

Idag har jag inte heller varit en no-lifer, hör och häpna!
Har vart i Valbo med Ellis, köpte ett linne, en bh och ett par Hello Kitty-strumpor :3
Sen kom jag hem, provade det jag hade köpt, sen liek, glodde jag på tv, sen skulle vi äta, thaimat, om nom nom :3
Aja, sen glodde jag lite mer på tv (skojskoj (Y)), och nu sitter jag här, är sjukt random, jag varnar er.
Och jag blev glatt överraskad när jag gick igenom mina mejl idag och fick veta att Moto Boy skulle spela på Stockholms Kulturfestival, sjukt najsnajs, har lix inte sett han sen januari.
Så jag liek, smsade min moster och frågade om hon kunde hänga med (det är ganska smart, för hon bor i sthlm och så gillar hon Moto Boy på köpet, så det är rätt perfekt), och hon svarade ja!
Så nu sitter jag här och är sjukt happy :D

Men jag är fortfarande random, så...


Men aja, hare bra allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0