Far away from the memories

Hej på er!

Ja, jag kan väl börja med att säga; JAG HAR FÄRGAT HÅRET :D
Så nu är det vackert och lila ^^,
Idag har jag vart på stan och köpt nya hörlurar till min iPod, det behövdes verkligen, hade pajat mina gamla totalt x)
Sen gick jag till mamma och färgade håret, sen var jag med Emelie en stund innan hon stack på träning ^^
Nu sitter jag här och knarkar Muse, om ni inte har hört dom så råder jag er till att börja lyssna på dom, underbart bra band :D <3 och jag måste plugga Muselåtar och låttexter, ska ju se dom ganska snart, om 124 dagar typ, iaf om jag har räknat rätt xD

Pling pling pling pling pling pling pling pling pling pling pling pling pling (8) : D


Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0