Give me your heart and your soul

Tjena snyggingar!
Idag (igår) har jag faktiskt inte suttit inne och varit en no-lifer, för jag har badat med Helena, och jag har dött med Helena xD
Sen på kvällen drog jag och Ellis till Högbo för att kolla på typ nån "tävling" lr nå. Det var najs, fotade lite oxå, orkar inte lägga ut dock x)
Vi hade kul, jag dog x) Ellis påpekade att mina ögonbryn far upp i skyn när jag garvar, höhö, som om jag inte redan visste det x)
Aja, sen kom jag hem, inte lika awesome, familjen tjatade sönder på mig och anklagar mig för att inte kunna koka pasta D: men hör och häpna hörni, Anna Byman kan faktiskt koka pasta bara hon vill!
Aja, sen har jag suttit vid datorn, Äm har skickat Muselåtar, så jag är glad :D men jag är trött, så jag ska sova snart

Hare bra! :)




(Höhö. "VÄNLIGA VÅLDTÄKTSMÄN, HÅLL DÖRREN STÄNGD" xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0