If you don't like what I'm sayin', then won't you slap my face...

Hej allihopa! :)

Dagen kunde knappt ha varit bättre <3 förutom att jag vaknade av att huset höll på att rivas .__.'
Idag har jag liek, varit ute hela dagen nästan, först var jag med Ofelia och Helena på stan hela eftermiddan, sen gick jag hem för jag var tvungen att äta.
Sen fick jag ett sms av Joel som ville ses, och jag liek, 'varför inte?' och gick ut till honom.
Vi liek, flummade runt ett tag, sen mötte vi Elin, vi gick till stadsparken och lekte hippies i gräset (: sen gick vi till Enen för att köpa Cola (fetton), sen satt vi liek utanför Enen och flummade lite, sen kom Ofelia och vi flummade lite till, sen drog vi till stadsparken igen och flummade sönder 8D
Sen var jag tvungen att dra hem, och nu sitter jag här och lyssnar på... *trumvirvel*... Michael Jackson!

Jag har verkligen haft kul idag (: tack för att ni finns, ni fick mig att glömma min sorg för ett tag, älskar er <3


Men det var väl allt, imon ska jag flumma på stan med Ofelia m.fl. ^^



Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Elvira

Även att man är ett fetto om man köper cola xD

2011-11-06 @ 12:40:55
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0