Mí corazón, de cenicero

Tjaa!
Jag vet att ni har saknat mig, det kan ni inte förneka.
Tänkte börja med att skriva om gårdagen:
Först åkte vi till Högbo för att spela brännboll, i världens ösregn. Det var menat att vi skulle spela hela dagen, jag var nästan på väg att strejka, men vi fick sluta efter typ en timme eftersom det var så dåligt väder ^^'
Efter att vi hade slutat var jag med Bävern och Spottkamelen, vi satt mest på rese och dampade lite allmänt. En fågel flög förbi, stannade några meter framför oss och började nafsa på ett tuggummi som nån hade slängt på marken (fyfy ò_ó), så jag fick jaga iväg fågeln, sen kom den tillbaka, jag jagade iväg den, den kom tillbaka igen, jag jagade iväg den, den kom igen, Helena smulade sönder ett kex som den fick mumsa i sig, den såg så gullig ut :>
Men efter ett tag gick jag hem och gjorde mig i ordning, sen stack jag till Cönne på förfest för vi skulle till Stolt & Nykter sen. Typ kvart i fem fick Carro (tror jag?) ett samtal från sin kompis om att bussarna till S&N gick kl. 17.00, men vi trodde att dom skulle gå 18.00, och klockan var typ kvart i fem när hon ringde, så vi fick panik och sprang till bussarna, i onödan typ, vi fick ju vänta aslänge sen på att få gå på bussen, och sen fick vi vänta aslänge på att den skulle åka iväg >.<
Nån person som jobbade med S&N: "Bussen är full"
Jag: "VA?! Men det är ju Stolt & Nykter!"
(Jag vet, min humor är bäst).
Men vi höll på att dö på vägen till S&N, vi asgarvade åt helt antiroliga saker x) (as usual).
Sen orkar jag inte berätta om allt som hände där, men vi kom hem typ 2 inatt iaf.

Dagen:
Vi började kl. 10.00 på Parkbadet, sen fick vi sluta typ 12, vi fick våra betyg sen, jag har MVG i engelska (Y).
Men nu liek, sitter jag här, ska dra till mamma om ett tag och fixa håret, sen blire skolavslutning, kan skriva mer om det sen D:


Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0