The King Of Pop

(ja, nu lägger jag in en sepe dikt som jag skrev igår för att jag är random, och för att jag saknar Michael)

En fantastisk sångare
En otrolig entertainer
En stor inspirationskälla
Magisk

Det var precis det du var

En fantastisk sångare, vars röst man kunde lyssna på timme efter timme
En otrolig entertainer, som fick folk att undra om han kunde vara verklig
En stor inspirationskälla, som är skälet till att många av dagens största stjärnor finns
Magisk, trollband publiken gång på gång

Den största av de största
Den bästa av de bästa

Din kropp lever inte längre, men din ande kommer för alltid leva bland oss och i musiken

Tack för allt du har givit oss, musiken, showerna och inspirationen
Tack för att vi har fått växa upp med en sådan legend
Tack för allt

Vila nu i frid
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0