The way you're dancing makes me come alive

Tjaaaa!
Som sagt så var klass 8 (och 7) i vår käraste Hufvudstad, som inte helt oväntat gick jag runt med Fredda och Ellis :3 man har alltid kul när man går runt med två av Sandvikens flummigaste människor (sj är man den 3:e då) och sjunger Sovjets nationalsång.
Dagens bästa måste nog vara när vi gick runt och letade efter Drottninggatan (vi har bäst lokalsinne, jag hittar inte ens till Vallhov), och helt plötsligt åker en lastbil förbi, med världens flak, på flaket står Larz Kristerz och spelar Purple Rain och gör reklam för sin nya skiva, jag skrek och höll på att dö av garv xD
Vi hade tre timmar på oss att gå på stan, fattar ni? Tre timmar, i Sthlm, det går inte, när jag är där brukar en shoppingtur ta ca 6 timmar, så... >.<
Jag köpte iaf ett par röda näthandskar, en asgullig rosett, två par frääsiga brillz och Placebos senaste album, Battle For The Sun, absolut bästa köpet jag har gjort på länge, asbra skiva, jag lovar (Y) <3

Jaow... det var väl typ allt jag hade att skriva idag, imon ska vi ha orientering i skolan, kmr gå jättebra, absolut, jag kan inte läsa kartor, och kompasser är jag helt hopplös med, cheers (Y)

Men jag ska snart boka biljetter till Placebo :3 *happydance*


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: fredriikaah

vi äger !!! (Y)<3

2009-06-09 @ 19:26:38
URL: http://fredrikalundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0