There are people dying, if you care enough for the living

Tjaa (:

Är hos Ellis, vi sitter vid varsin dator, trökar, snackar med varann och glor på MTV, det spelas en jävla Michael Jackson, love it, men jag blir ändå deppig...
Jag kan inte fatta att han inte finns längre, det är så sorgligt... men jag kommer väl över det.
Aja, idag var vi på Bangen ("internationell" jazzfestival i sandviken) för att kolla på Kevin : D
Han var fantastisk som vanligt, han sa att vi var snygga ;D sen fick jag ögonkontakt med honom, och just då ska man ha ett stort fånigt jävla flin på läpparna -.-' aja, shit happens...
Sen stod vi i kön för att få träffa honom, tror ni inte jag stod och garvade åt allt möjligt då lr? xD jag blir sepe ibland
"Lyssna på mig, mina vänner... alla kan sjunga!" xD
Sen fick vi träffa Kevin, han var lika snäll och söt som vanligt, det är få artister som är så trevliga som han
Nu har jag Kevins svett på min axel, hade det på hakan oxå, men sen tvättade jag ansiktet xD

Aja, det var väl allt


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: noma noma iei

jadu, XD

2009-06-29 @ 02:06:11
Postat av: ELIN,

michael :D<3

2009-06-29 @ 23:52:56
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0