Unbreakable

Får man inte ens vara ifred med sin sorg?
Nej, tydligen inte.
Och jag stör mig verkligen på Thomas, först stormar han in i mitt rum och säger att Michael Jackson är död, sen får jag inte ens vara ifred med min sorg. Så sjukt respektlöst. Han frågade mig oxå om jag inte ska gö nåt vettigt idag.
Nej, inte idag. Idag är jag ledsen och deprimerad och vill bara vara ifred, men det fattar han såklart inte, och det hjälper ju inte heller att jag nästan började gråta inför familjen imorse, dom förstår tydligen inte att jag är ledsen över det här.

Visst, jag var väl inte direkt nåt fan av MJ, men jag har växt upp med hans musik och han har alltid haft en plats i mitt hjärta, och nu finns han inte mer, det är klart jag är ledsen.

Moster förstår iaf att jag är ledsen, det är ju bra.
Elin fattar oxå, hoppas jag, men hon är säkert ännu mer ledsen än vad jag är, jag förstår henne.


Det blir bättre, men det tar sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0