Welcome to my life

Hej allihopa!
Efter mkt fixande, trixande och donande är Fredda (höhö, eftersom jag sj är så otroligt teknisk så får hon fixa bloggen 8D) ännu inte klar med min blogg, men den ser bra mkt bättre ut nu än innan iaf ^^

Här ska jag försöka skriva dagligen, jag kmr skriva om mig sj, mina kompisar och musik, jag kmr även skriva om vad som har hänt under dagen och ni får även vara beredda på en hel del random inlägg utan betydelse >:(

Idag har jag varit med bästa Fredda, vi har fixat lilla bloggen och skrattat åt helt antiroliga saker xD <3
Imon får Stockholm vara beredda på trubbel (dubbel trubbel xD): Klass 8 från Montessoriskolan i Sandviken ska göra vår älskade Hufvudstad osäker!

Vi ska samlas kl. 8.00. KL. 8.00! HÖRDE NI DET?! 8.00, INTE 8.15, 8.00!! INTE TIDIGARE, INTE SENARE, 8.00!!!
(Hahaha xD)


Hare gött! :)

Kommentarer
Postat av: Konfa IDA

Haha du 'är så fucking härlig ju :D<3

2009-06-08 @ 12:21:01
URL: http://IdaGisslen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0