Breathe underwater

Hallå!

Ursäktar dålig uppdatering, men jag har inte hunnit sitta vid datorn på ett tag.
Aja... Tänkte iaf berätta lite om i fredags.

DET VAR HELT FUCKING UNDERBART <3 (kan man börja med :D)
Trots bilköer och försening stod jag typ längst fram, underbart, underbart 8D

(För de som bryr sig) Även att jag stod bakom världens roligaste killar i kön, jag vågade inte snacka med dem, men jag tjuvlyssnade på vad de sa, och jag skrattade hela tiden xD ("En ko har sju sidor: Framsidan, baksidan, översidan, undersidan, ena sidan, andra sidan och insidan" XD)

Aja, det var två förband som spelade innan Placebo, första förbandet var fan bra ;o ska nog ta och börja lyssna på dem.
Andra förbandet var oxå bra.

Sen efter en (vad det kändes som) lång väntan började Placebo äntligen spela. Omg, det var så underbart.
Jag började gråta under sista låten, för Stef hoppade ner från scenen så jag stod typ en meter ifrån honom, jag skrek som fan, sen kunde jag inte låta bli att gråta.

OCH BARA FÖR ATT JAG HAR EN PLACEBO-KONDOM (*) hohohohohohohohoho

Jag skrek som fan under hela konserten, jag har fortfarande ont i halsen, HÖ!


Aja, sen var jag med Ellis igår, vi garvade som fan XD


Hare bra! :)




(Bjuder på en kass mobilbild, det är iaf allas våran Stefään på bilden)





(Ord för att beskriva detta band finns verkligen inte. Jag älskar er. <3)

Kommentarer
Postat av: Mäddäh

Jag vill se The Ark ;_; <3

2009-11-16 @ 15:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0