Just turn it up

Hallå hallå!
Idag var sista praodagen, på måndag blir det tillbaka till "verkligheten" :C
Vi vaccinerade oss idag, mot H1N1 (även kallad svininfluensan), man får roliga bieffekter av sprutan, jag blev yr och helt knasig, och nu är jag trött, har ont i armen och har feber, hoppas att man mår bättre imon.

Visstja, mina damer...
OM EN VECKA SKA JAG SE PLACEBO PÅ ANNEXET : D
Ni vet, det där bandet som vann pris för Best Alternative på MTV Europe Music Awards. Ja, precis, dem. De ska jag se om en vecka.
Hehehehehehehehehehehe.

Aja, jag är flummig, borde inte blogga.


Hare bra! :)



(En fucking vecka kvar <3)


Kommentarer
Postat av: Jennie

usch hoppas febern går över! jag fick som tur va bara ont i armen ;P

2009-11-06 @ 22:52:09
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0