Bliss

Hallå folket!

Som jag lovade så ska jag skriva lite här nu ^^,


Kom hem från hufvudstaden igår, saknar allt redan.

Muse var helt magiska, något av det bästa som nånsin har hänt mig.
Aldrig har jag blivit så förtrollad av ett band.
Och aldrig har jag tänkt vissa tankar om en viss sångare under själva konserten...

Att (pensionärs)springa på stan med Elin var oxå sjukt kul, shit vad vi garvade oxå under hela dagen och kvällen XD (Prasseljacka (med amerikanskt uttal), Mujkel Jucksson, knackebrod)


Imon blir det Gävle med Elin, springa på stan under dagen och sen blire THIS IS IT på kvällen : D <3


Aja, hare bra! (:



(Det enda ordet som någorlunda bra kan beskriva Muse live - magi <3)



(Suddig, jag vet. Men erkänn - den är väldigt cool)

Kommentarer
Postat av: ELIN!

woho stockholm! :D det var riktigt kul ^^ <3

2009-10-27 @ 20:56:47
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0