Stockholm syndrome

Hej allihopa!

Jag måste seriöst skärpa mig med uppdateringen, men den här veckan har det varit mycket skola och lite tid för datorn, så ^^,

Idag har jag varit i skolan, vi har haft prov, gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra, det är positivt ^^,
Sen har jag tonat håret, svart, mina vänner. Svart.


Ja... imorgon bär det av till käraste huvudstaden för att se Muse! :'D jag är massa glad, och MASSA taggad!
Stannar där över helgen, sen kommer Elin dit på måndag, då ska vi gå på stan, och sen åker vi hem på kvällen (:
Det blir en riktig myshelg, med andra ord.

Vi har lov nu, sjung halleluja, jag har längtat efter lovet, äntligen. får. man. chilla!

Nu har jag inte mer att skriva, men vi hörs på... tisdag, det lovar jag.


Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0