Baby I'm a star

Hej på er!

Nu vet jag att jag inte har skrivit på ett tag - igen, men jag har inte orkat sitta vid datorn.
Nu får ni iaf något att läsa, så var tacksamma.

Vaknade runt 7, gick och gjorde mig i ordning och grejs, den drog jag iväg till skolan.
Först hade vi SO, känns som att man fick mycket gjort, hm... satt mest åt garvade åt att man hörde random ord från de andras datorer hela tiden XD
Aja, sen hade vi matte/NO, satt och räknade matte, men jag fick inte så mkt gjort, måste plugga i helgen, vi har prov på måndag (Y)
Sen var det lunch, chickenbitches, huhu.
Sen efter rasten var det musik, satt i datasalen och försökte skriva en bra låttext, fick till en någorlunda bra text till slut, rätt nöjd med den iaf, höhö.

Sen var jag med Elin en stund efter skolan, vi gick på stan och kollade vad det fanns på höstmarknaden, det var lite najs, men vårmarknaden är mkt bättre.

Sen fick jag gå tillbaka till skolan för att ha ryska, underbart (N) men det gick rätt bra iaf.
Sen drog jag hem, och har bara slappat hela eftermiddagen, och nu sitter jag här och ska lägga mig snart.

Imon blir det plugg, kanske ska va med nån, om nån vill (a)


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, för dig kan man gå på höstmarknanden med, men inte mig :c hon har silver i rumpan, den där elin.

BTW, vad betydde DUNI MEEE? du måste fråga din mor ahahahahh! Im dying to know

2009-09-12 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0