Did you forget to take your meds?

Hej på er!

Ursäkta för dålig uppdatering, har varken haft tid eller ork för datorn.

Gick upp typ 7 imorse, duschade och gjorde mig i ordning och drog iväg till skolan.
Första lektionen var svenska (tror jag?), vi ska skriva om olika gymnasieprogram, jag och Emelie skriver om estet ^^
Sen var det rast, och efter det hade vi slöjd, jag satt mest och klippte tygbitar till min kudde.
Sen hade jag sång 8D det gick jättebra att sjunga, fast jag inte hade hunnit öva på låten som jag sjunger (I Don't Know How To Love Him från Jesus Christ Superstar : D), och min sånglärare vill att jag kanske ska sjunga på nån sångafton lr vad det nu var, ska antingen sjunga låten som jag sjunger nu, eller Hallelujah, vi får se ^^
Aja, sen var det matte, jippi, sen var det lunch.
Efter lunchen hade vi NO, Jonas gick igenom typ massa sepesaker, och vi ska ha prov på fredag, underbart.
Sen var det matte, och sen fick vi sluta.
Hängde med Ellid till Valbo, köpte en tröja och en bh, vi var inte där så länge.

Nu sitter jag här, ska lägga mig snart.

Imon blire "Montessori Games", sen ska jag va med Elin innan kören ^^,


Hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså anna, nå åffense härva men... Att skriva om sina dagar i bloggen är helt okej, men det är det ENDA du skriver, och du gör inget speciellt kul heller :c "gick till skolan, träffade den" liek. we knåw :c

2009-09-25 @ 11:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0