Nothing ever - ever goes my way

Hej på er!

Dagen har varit bra.
Vaknade runt 7, gick och duschade och gjorde mig i ordning, sen drog jag iväg till skolan. Första lektionen var svenska, men vi hade inget att jobba med då så fick fick göra en engelskaupgift istället. Vi ska skriva om en person som betyder väldigt mycket för oss, och bara för att jag är så otroligt kreativ så valde jag att skriva om The King of Pop, han har faktiskt en väldigt intressant livshistoria ;o
Aja, sen var det rast, jag skulle egentligen plugga matte på rasten, men jag satt istället och inte gjorde något vettigt.
Sen var det syslöjd, jag håller på med en "lappkudde" x)
Visstja, hade sånglektion oxå för första gången, gick jättebra, sångläraren sa att jag sjöng jättebra och att det märktes att jag hade gått i kör i flera år 8D då blev jag massa glad.
Sen var det matte, och vi fick plugga lite inför provet som vi skulle ha efter lunch.
Sem var det lunch, och på lunchrasten höll vi på och platta håret och fixa oss, sen var det skolfoto. Vet inte hur klassfotot blev, men jag blev rätt nöjd med ensamfotot.
Aja, sen var det matteprov, gick ganska bra, hoppas på VG ^^,
Sen fick vi sluta efter provet, jag och Ellis stack till bibblan och skaffade lånekort (Ellis hade försvunnit och mitt hade blivit stulet), sen skulle Ellis låna en bok, sen gick vi och fikade (sällan).
Sen drog jag hem efter ett tag, och jag har inte gjort nåt vettigt under eftermiddagen, förutom att sjunga en massa.

Aja, nu sitter jag här, är ensam hemma till halv 11, men jag ska nog lägga mig snart.


Imon blir det skola, sen ska jag va med Ellis ^^,


Aja, hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0