React! In fact, we are the golden youth

Hej på er!

Ledsen för dålig uppdatering, men det har vart ganska mkt plugg så jag har inte hunnit sitta vid datorn.

Vaknade runt 7 imorse, gick och gjorde mig i ordning och drog iväg till skolan.
Första lektionen var SO, vi skulle lämna in vårt arbete om vårt företag, och det var en grupp som skulle redovisa.
Sen var det rast, och efter det var det matteprov, underbart (Y) men det gick rättså bra iaf, tror jag... hoppas jag.
Sen var det typ NO, men vi satt mest och snackade, jag fick ingenting gjort, och vi har prov nästa vecka, yess (<- observera: inte "yeees", utan yess, det är skillnad) (y)
Sen var det lunch, och efter det var det musik, vi satt mest och pluggade på våra låttexter som vi skrev förut, och en viss person får inte vara med i vår grupp längre eftersom han är helt dum i huvudet, vi klarar oss så bra utan honom.
Sen var det typ slut för dagen, och jag gick hem och packade, sen drog jag iväg till pappa.

Nu sitter jag här, ska snart dra iväg till Ellis, jag och Fredda ska sova där, underbart ^^,<3


Aja, hare bra! :)

Kommentarer
Postat av: ELIN .

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

2009-09-18 @ 21:54:54
URL: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0