Tabloid junkie

Hej på er!

Ja, jag vet, jag är världens bästa på att uppdatera, jag ber om ursäkt för det.
Dagen har varit... helt okej ^^,

Vaknade runt 7, men satte väckarklockan på snooze två gånger, var rätt trött, haha.
Aja, sen gick jag upp och duschade och klädde på mig, sen gick jag ner och åt frukost, sen fick jag typ skynda mig massa mycket för att jag skulle få skjuts av Ellis till Stensätra, vi skulle springa med skolan idag, jippie (Y) men jag kunde inte springa, så jag fick gå, jag gick faktiskt 7,5 km *lite stolt*, tänkte gå en mil men det pallade inte mina fötter .___.' ajajaj

Aja, sen fick vi sluta vid typ 12, och nu sitter jag här och pluggar, ska skicka in en svenskaläxa idag, annars blir det inte bra, jag vill inte lämna in uppgifter för sent - igen.

Nu ska jag fortsätta plugga, sen ska jag plugga, plugga, och plugga typ hela eftermiddagen och kvällen, tjoohoo.

Imon blire skola, sen ska jag va med Elin en stund innan kören börjar : D wihoo, kör! (jag vet, jag låter som värsta geeken, men jag älskar att sjunga, och jag älskar min kör, och det är jag stolt över)

Men vi hörs nog senare


Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0