When doves cry

Hej allihopa!

Tänkte (som jag på nåt sätt fick till "tnökte") börja med att berätta om gårkvällen:

Först drog jag hem till Ellis, vi typ flummade lite, asdansade (det är bara de som har sett/dansat asdans som fattar), och garvade x)
Sen kom Fredda, vi stod utanför Ellis hus och flummade ganska mkt, asdansade lite mer, sen drog vi ner till Ellis rum och asdansade ännu mer.
Sen åt vi, tacos, om nom nom
Sen väntade vi på att Emma, Maria och Carro skulle komma, jag stod och sjöng Heal The World samtidigt som jag vaggade en colaflaska, underbart (Y)
Sen kom Emma, Maria och Carro, och vi drog hem till mig och kollade på Ice Age, Anna och Elin (Lennholm) kom över ett tag oxå, men dom stack efter några min bara.
När vi hade kollat klart på filmen tänkte vi kolla på Ice Age 2 oxå, men det slutade med att vi kollade lite på Spy Kids och sen pratade vi mest, shit vad vi garvade xD
Sen skulle Emma, Maria och Carro dra hem, och jag, Ellis och Fredda drog hem till Ellis. Vi sjöng Singstar, flummade och tog kort.
Runt 2 tror jag att vi gick och la oss, vi somnade nästan på en gång.


Dagen:

Vi vaknade runt halv 11, låg och snackade, höll på med mobilerna och diskuterade namnsdagar
Sen gick vi och åt frukost efter ett tag, lr, vi bakade chokladbollar, ställde in dom i kylen och SEN åt vi frukost, sen åt vi chokladbollar och flummade.
Sen drog vi ner till Ellis rum igen och flummade, garvade, gjorde oss i ordning och städade, typ.
Sen drog jag hem, och jag har bara varit hemma hela dagen.

Nu sitter jag här, trökar och väntar på att Elin ska ringa, hon tar sin tid på sig, den flickan .__.

Imon ska jag plugga hela dagen, måste skriva klart min V.I.P-uppsats, sen kanske jag hittar på nåt med nån ^^,


Aja, hare bra! :)




(Anna und Fredrika goes gangsters x) <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0